Napromieniowani aktywnością

Wpis

czwartek, 06 grudnia 2012

kształtne pośladki cz.2

 

jak ujędrnić je ćwiczeniami domowymi?

 

trzeba zacząć od chodzenia po schodach


zapominamy, że mamy windę

nie szukamy wymówek typu: „mam ciężkie torby”, „dziś się tyle nachodziłam”

liczy się każda sekunda pracy mięśni pośladkowych

 

Odnośnie wchodzenia po schodach, wyczytałam ostatnio, że jest to wskaźnik naszej kondycji

wchodzisz na 4. piętro bez zadyszki? Jeśli tak, podobno z Twoją kondycją jest dobrze

 

osobiście mogę powiedzieć, że jeszcze ponad miesiąc temu na 5. piętrze, zanim zaczęłam szukać kluczy do mieszkania,

musiałam wziąć kilka głębszych oddechów :/

nie chciałabym wyprowadzać z tego konkretnego wniosku :) ale widocznie z tą kondycją coś nie bardzo było :/

 

Wracam do codziennej pracy nad pośladkami


Zdajecie sobie sprawę, że najprostsze rozwiązania dają największe efekty?


O czym piszę?  Tak, zgadza się, chodzi o przysiady.

Wykonaj 3 serie po 30 powtórzeń, na zmianę z 3x30 z pulsowaniem, a zapewne okaże się,

że jednak te mięśnie pośladkowe gdzieś głęboko, ale istnieją :D


Kolejne ćwiczenie: stoimy w rozkroku dużo szerszym niż szerokość bioder. Stopy w pozycji plié. Pogłębiamy przysiad. Powtarzamy 30 razy, pamiętając o tym, aby stopy i kolana były jak najbardziej na zewnątrz.

 

 

 

Dobrym rozwiązaniem są również wykroki: stajemy na szerokość bioder i za zmianę robimy jak najgłębszy wykrok do przodu raz lewą raz prawą nogą.

 

 



 

Co więcej, widoczne efekty można uzyskać wykonując ćwiczenia z programu Ewy Chodakowskiej

a mianowicie chodzi o wyskok jedną nogą, później tą samą wykrok do tyłu i zmiana nóg ( 3 serie po 15 powtórzeń na każdą nogę)

 

 

Nie zostało mi nic innego jak życzyć Wam miłej, aczkolwiek ciężkiej pracy :D

polecam do tych ćwiczeń - zakładka "Przy czym ćwiczę"

                                                      POŚLADKI

 

 

Przypominam o wpisie kształtne pośladki cz.1


fanpage'u na Facebook'u - http://www.facebook.com/uaktywniamtylek


oraz artykułach w SPA Magazine, a w szczególności:

Hartuj organizm zimą

Siłownia - pogromca zbędnego tłuszczyku

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
liska3010
Czas publikacji:
czwartek, 06 grudnia 2012 12:14

Polecane wpisy

Trackback

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny

Website counter
stat4u