Napromieniowani aktywnością

Wpis

wtorek, 06 listopada 2012

tchórzostwo czy strach?

Co spra­wia, że człowiek zaczy­na niena­widzić sam siebie? Może tchórzos­two. Al­bo nieodłączny strach przed po­pełnianiem błędów, przed ro­bieniem nie te­go, cze­go in­ni oczekują.  

                                                                                                                       P.Coelho

 

                    Zmiany, które chcemy wprowadzić w życie nie powinny być powodowane takim strachem. Musimy zrozumieć, że wszystko, co robimy w życiu, robimy dla siebie, nie dla mamy, sąsiada, koleżanki.


                     Pewnie większość zna historię z przekładaniem zmiany sposobu bycia na jutro. Muszę Was jednak zmartwić. To JUTRO NIGDY NIE NADEJDZIE, jeśli będziemy słabi. I nie chodzi tu o słabość fizyczną. Nie. Lecz raczej o słabą psychikę. W gruncie rzeczy nasze ciało i mięśnie mają moc i wytrzymałość, które psychika stara się umniejszyć.

     Najlepszy przykład, jadąc w weekend zrobić trening już w drodze myślałam o tym, jak to mi się nie chcę, że nie wiem, czy dam radę zrobić minimum, czyli 6x300m. Jednak jak przyszło co do czego, powiedziałam sobie w połowie: "ej przecież masz jeszcze tyle siły, nie wymiękaj". I tak o to skończyłam trening nie  6 a 8 seriami i o dziwo z bananem na twarzy :D

 

        Zatem co masz zrobić dzisiaj ZRÓB DZISIAJ, a zapewniam, że jutro będziesz z siebie dumny.

         Nie odnosi się tylko do aktywności fizycznej lecz także do naszej codziennej dyscypliny życiowej.

 

    RADA NA DZIŚ!


  Nie jeździmy windą! Ktoś w końcu musi ubrudzić schody, żeby ktoś musiał je posprzątać. Dajmy Naszym dozorcom pracę :D To będzie świetna praca dla nóg i pośladków, a jeśli dodatkowo nachylicie się trochę do przodu i zepniecie mięśnie brzucha, dodatkowe i one będą mogły popracować :D


A jeśli mowa o schodach to dziś polecam 3 ćwiczenia na pośladki (3

 

1) Stajemy w lekkim rozkroku (na szerokość bioder). Lewą nogę uginamy lekko w kolanie, prawą podnosimy delikatnie z tyłu do góry ( 15 razy). Powtarzamy to samo na drugą nogę

To ćwiczenie ma sens tylko wtedy, gdy nie machamy bezmyślnie nogą w tyłu, ale kiedy kontrolujemy pracę mięśni ---> mamy czuć uda i pośladki.

 

2) Stoimy w rozkroku duużo szerszym niż szerokość bioder. Stopy w pozycji plie (stopy jak najbardziej na zewnątrz). Teraz, bez garbienia się tzn kręgosłup prosty, próbujemy dotknąć jak najbliżej ziemi rękoma między rozchylonymi kolanami.

Powtarzamy 30 razy pamiętając o tym aby stopy i kolana były jak najbardziej się da rozchylone.

 

3) Wykroki :) stajemy na szerokość bioder i za zmianę robimy  jak najgłębszy wykrok do przodu raz lewą raz prawą nogą.

Czujecie pośladki? JA TAK :D:D


Powtarzam ćwiczenia 3 razy, dodaje te z pierwszego wpisu http://uaktywniamtylek.blox.pl/2012/10/Nie-jest-slodko.html 

w tle muzyczka (z zakładki przy czym ćwiczę)

http://www.youtube.com/watch?v=z5W7DVFKrcs&feature=endscreen&NR=1

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=M8JlM_IE09E&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=bjgFH01k0gU&NR=1&feature=endscreen

 

i razem wychodzi nam już pięknie, aktywnie spędzone 25 min.

 

Dawajcie znak w komentarzach jak Wam idzie wprowadzanie zmian i na jakie partie ciała ćwiczeń potrzebujecie itp :D

 


 


 

 



 


Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
liska3010
Czas publikacji:
wtorek, 06 listopada 2012 18:38

Polecane wpisy

Trackback

Komentarze

Dodaj komentarz

  • adria.na napisał(a) komentarz datowany na 2012/11/06 20:45:24:

    na brzuch ćwiczenia chce!!!!!

  • hedgerek napisał(a) komentarz datowany na 2012/11/06 23:45:58:

    Dołączam się o ćwiczenia na brzuch :) !
    I zdrowe szybkie przekąski ;)
    pozazdrościć tylko

  • liska3010 napisał(a) komentarz datowany na 2012/11/06 23:58:37:

    super, że zgłaszacie, co byście chcieli, wszystkie prośby spełnię w następnych wpisach :D

  • Gość elle napisał(a) z *.dynamic.chello.pl komentarz datowany na 2012/11/08 14:59:22:

    Trafiłaś w sedno z tym wpisem! Baardzo mądre słowa! Czas przestać oglądać się na innych
    i żyć swoim życiem, spełniając się przy tym! :)
    Jak tylko mój organizm dojdzie do siebie..zrobię te ćwiczenia!

    PS Też chcę ćwiczenia na brzuch!!!

  • liska3010 napisał(a) komentarz datowany na 2012/11/08 20:37:02:

    już w week wstawię ćwiczenia i będziecie mogli śmiało cisnąć brzuch, ile wlezie :D

Dodaj komentarz

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny

Website counter
stat4u